Wygrany przetarg na obsługę marki z portfolio DrinkID.
Chill niejedno ma imię- taką ideą kreatywną agencja wygrała przetarg na obsługę marki z portfolio Browaru Piotrków. Zaproponowana platforma komunikacji, wpisuje się idealnie w DNA marki, którym jest: Stop. Chill. Całość wizualnie dopełnia bardzo nowoczesny i inspirowany trendami design, oparty o konwencje stylizowanych kolaży. Dzięki temu, marka zyska również w tej warstwie i wybije się na tle konkurencji, przyciągając wzrok nowatorskimi rozwiązaniami.
„Cornelius to dla nas bardzo ważna marka w całym portfolio Browaru Piotrków – potwierdza Michał Leszczyński, Dyrektor Marketingu Browaru Piotrków. Dlatego wybraliśmy agencję Feno, która przekonała nas swoją propozycją kreatywną, dojrzałym podejściem w kontekście zaproponowanych metod pracy oraz pełnym profesjonalizmem zespołu projektowego. Etap przetargowy oceniamy jako bardzo satysfakcjonujący, poza kompleksowym podejściem do tematu, agencja bardzo szybko reagowała na nasze oczekiwania Będąc na rynku już ponad 10 lat i mając swoich wiernych konsumentów, tym bardziej kluczowe było dla nas odpowiednie zaplanowanie zmiany, którą przygotowaliśmy w obrębie strategii komunikacji. Opierając się na kluczowych wartościach marki takich jak kreatywność, autentyczność, dynamika czy zaangażowanie, będziemy chcieli w ten specyficzny sposób zakomunikować główny benefit emocjonalny jakim jest przyjemność płynąca z relaksu. Cieszymy się, że wspólnie będziemy realizować strategię komunikacji dla marki Cornelius i liczymy na pozytywny odzew wśród Klientów – w SM ale i również przy półce” – konkluduje Michał Leszczyński.
Feno od lat z powodzeniem realizuje kampanie digitalowe dla największych marek. Unikalne połączenie kompetencji kreatywnych i mediowych pozwala z sukcesem pracować nad rozwiązaniami strategicznymi w bardzo szerokim zakresie. Rok 2022 r. zaczyna z wyróżnieniem Magazynu Press uzyskując tytuł „Efektywność Roku 2021”.
Marka Cornelius (www.cornelius.pl) , należy do Browaru Piotrków, wchodzącego w skład firmy DRINK ID (www.drinkid.eu). Historia browaru sięga 1927 roku a wszystkie gatunki piw warzone są w oparciu o tradycyjne metody browarnicze, wyłącznie przy użyciu naturalnych składników: najwyższej jakości słody i chmiele. Oprócz marki Cornelius, Browar Piotrków jest również producentem piwa Trybunał oraz Beczkowe a także innych marek napojowych tj. X-ENERGY czy Wild Rock Cider.
Marka Cornelius (www.cornelius.pl) , należy do Browaru Piotrków, wchodzącego w skład firmy DRINK ID (www.drinkid.eu). Historia browaru sięga 1927 roku a wszystkie gatunki piw warzone są w oparciu o tradycyjne metody browarnicze, wyłącznie przy użyciu naturalnych składników: najwyższej jakości słody i chmiele. Oprócz marki Cornelius, Browar Piotrków jest również producentem piwa Trybunał oraz Beczkowe a także innych marek napojowych tj. X-ENERGY czy Wild Rock Cider.
Komunikacja realizowana będzie w mediach społecznościowych. Agencja odpowiadać będzie także za obsługę kampanii reklamowych i innych działań w kalendarzu marketingowym.
Ze strony Feno za obsługę marki oraz tworzenie kreacji społecznościowych odpowiada zespół: Dorota Lipińska (Account Manager), Marcin Wojtulewicz (Creative Director), Łukasz Gromkowski (Senior Copywriter), Marcin Dratwicki (Art Director).