Aktualności
Nowy Klient
Klienci & projekty
Wiedza
Nagrody
Więcej
Aktualności
Nowy Klient
Klienci & projekty
Wiedza
Nagrody
Klienci & projekty
Zielone miasta i gminy
Nowy raport branżowy, poświęcony inwestycjom ekologicznym w sektorze publicznym, usługowym i mieszkaniowym - już dostępny.
Opublikowany
25-03-2021
Klienci & projekty
Nowa akcja promocyjna GOODYEAR
24 marca 2021
Feno odpowiada za obsługę i kreację wiosennej promocji marki Goodyear.
Klienci & projekty
Nowa strona korporacyjna Universal Music Polska
17 lutego 2021
Z początkiem lutego ruszyła nowa strona Universal Music Polska. UMP jest liderem rynku fonograficznego w Polsce i na świecie. Nowa strona prezentuje pozycję rynkową firmy, artystów ze stajni Universala, działania new business i strategię employer branding UMP.Agencja Fen...
Klienci & projekty
Chusteczki czyszczące LUBA w opakowaniach zaprojektowanych przez FENO
21 października 2020
Na półki sklepowe trafiły chusteczki sklepowe trafiły chusteczki nawilżające i czyszczące marki Luba. Agencja Feno jest autorem re-designu opakowań linia ściereczek czyszczących do domu Luba Comfort oraz Naturals. Celem projektu było unowocześnienie opakowań i stworzenie...
Klienci & projekty
Rusza kampania reklamowa marki Femannose® N.
Agencja Feno wygrała przetarg na obsługę nowego produktu Klosterfrau Healthcare Group.
Klienci & projekty
RAPORT: Kierunki rozwoju nieruchomości komercyjnych w Polsce
20 października 2020
Feno wygrało przetarg na obsługę Innogy Polska S.A. w zakresie komunikacji B2B.
Klienci & projekty
FENO obsługuje serwisy ogłoszeniowe gratka.pl i morizon.pl
20 października 2020
Ruszyła kampania reklamowa serwisów gratka.pl i morizon.pl. Celem działań jest zwiększenie świadomości oraz zwiększenie ruchu. Partnerem obydwu marek w zakresie kreacji reklamowej oraz zakupu mediów jest agencja FENO, która wygrała zarówno przetarg na koncepcję kreatywną...
Klienci & projekty
Kampania reklamowa dla marki Soledum
Soledum to nowy produkt firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Group.Agencja FENO współpracuje z Klosterfrau Healthcare Group od kwietnia 2020 w zakresie kreacji oraz zakupu mediów.
Klienci & projekty
Zielone miasta i gminy
25 marca 2021
Nowy raport branżowy, poświęcony inwestycjom ekologicznym w sektorze publicznym, usługowym i mieszkaniowym - już dostępny.
Klienci & projekty
Nowa akcja promocyjna GOODYEAR
24 marca 2021
Feno odpowiada za obsługę i kreację wiosennej promocji marki Goodyear.
Klienci & projekty
Nowa strona korporacyjna Universal Music Polska
17 lutego 2021
Z początkiem lutego ruszyła nowa strona Universal Music Polska. UMP jest liderem rynku fonograficznego w Polsce i na świecie. Nowa strona prezentuje pozycję rynkową firmy, artystów ze stajni Universala, działania new business i strategię employer branding UMP.Agencja Fen...
Klienci & projekty
Chusteczki czyszczące LUBA w opakowaniach zaprojektowanych przez FENO
21 października 2020
Na półki sklepowe trafiły chusteczki sklepowe trafiły chusteczki nawilżające i czyszczące marki Luba. Agencja Feno jest autorem re-designu opakowań linia ściereczek czyszczących do domu Luba Comfort oraz Naturals. Celem projektu było unowocześnienie opakowań i stworzenie...
Klienci & projekty
Rusza kampania reklamowa marki Femannose® N.
Agencja Feno wygrała przetarg na obsługę nowego produktu Klosterfrau Healthcare Group.
Klienci & projekty
RAPORT: Kierunki rozwoju nieruchomości komercyjnych w Polsce
20 października 2020
Feno wygrało przetarg na obsługę Innogy Polska S.A. w zakresie komunikacji B2B.
Klienci & projekty
FENO obsługuje serwisy ogłoszeniowe gratka.pl i morizon.pl
20 października 2020
Ruszyła kampania reklamowa serwisów gratka.pl i morizon.pl. Celem działań jest zwiększenie świadomości oraz zwiększenie ruchu. Partnerem obydwu marek w zakresie kreacji reklamowej oraz zakupu mediów jest agencja FENO, która wygrała zarówno przetarg na koncepcję kreatywną...
Klienci & projekty
Kampania reklamowa dla marki Soledum
Soledum to nowy produkt firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Group.Agencja FENO współpracuje z Klosterfrau Healthcare Group od kwietnia 2020 w zakresie kreacji oraz zakupu mediów.