Nowa akcja promocyjna GOODYEAR

Feno odpowiada za obsługę i kreację wiosennej promocji marki Goodyear. 
Nowa strona korporacyjna Universal Music Polska

Z początkiem lutego ruszyła nowa strona Universal Music Polska. UMP jest liderem rynku fonograficznego w Polsce i na świecie. Nowa strona prezentuje pozycję rynkową firmy, artystów ze stajni Universala, działania new business i strategię employer branding UMP.Agencja Fen...
Chusteczki czyszczące LUBA  w opakowaniach zaprojektowanych przez FENO

Na półki sklepowe trafiły chusteczki sklepowe trafiły chusteczki nawilżające i czyszczące marki Luba. Agencja Feno jest autorem re-designu opakowań linia ściereczek czyszczących do domu Luba Comfort oraz Naturals. Celem projektu było unowocześnienie opakowań i stworzenie...
Rusza kampania reklamowa marki Femannose® N.
Agencja Feno wygrała przetarg na obsługę nowego produktu Klosterfrau Healthcare Group.
RAPORT: Kierunki rozwoju nieruchomości komercyjnych w Polsce

Feno wygrało przetarg na obsługę Innogy Polska S.A. w zakresie komunikacji B2B.
FENO obsługuje serwisy ogłoszeniowe gratka.pl i morizon.pl

Ruszyła kampania reklamowa serwisów gratka.pl i morizon.pl. Celem działań jest zwiększenie świadomości oraz zwiększenie ruchu. Partnerem obydwu marek w zakresie kreacji reklamowej oraz zakupu mediów jest agencja FENO, która wygrała zarówno przetarg na koncepcję kreatywną...
Kampania reklamowa dla marki Soledum
Soledum to nowy produkt firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Group.Agencja FENO współpracuje z Klosterfrau Healthcare Group od kwietnia 2020 w zakresie kreacji oraz zakupu mediów.
Zielone miasta i gminy

Nowy raport branżowy, poświęcony inwestycjom ekologicznym w sektorze publicznym, usługowym i mieszkaniowym - już dostępny.
Nowa akcja promocyjna GOODYEAR

Feno odpowiada za obsługę i kreację wiosennej promocji marki Goodyear. 
Nowa strona korporacyjna Universal Music Polska

Z początkiem lutego ruszyła nowa strona Universal Music Polska. UMP jest liderem rynku fonograficznego w Polsce i na świecie. Nowa strona prezentuje pozycję rynkową firmy, artystów ze stajni Universala, działania new business i strategię employer branding UMP.Agencja Fen...
Chusteczki czyszczące LUBA  w opakowaniach zaprojektowanych przez FENO

Na półki sklepowe trafiły chusteczki sklepowe trafiły chusteczki nawilżające i czyszczące marki Luba. Agencja Feno jest autorem re-designu opakowań linia ściereczek czyszczących do domu Luba Comfort oraz Naturals. Celem projektu było unowocześnienie opakowań i stworzenie...
Rusza kampania reklamowa marki Femannose® N.
Agencja Feno wygrała przetarg na obsługę nowego produktu Klosterfrau Healthcare Group.
RAPORT: Kierunki rozwoju nieruchomości komercyjnych w Polsce

Feno wygrało przetarg na obsługę Innogy Polska S.A. w zakresie komunikacji B2B.
FENO obsługuje serwisy ogłoszeniowe gratka.pl i morizon.pl

Ruszyła kampania reklamowa serwisów gratka.pl i morizon.pl. Celem działań jest zwiększenie świadomości oraz zwiększenie ruchu. Partnerem obydwu marek w zakresie kreacji reklamowej oraz zakupu mediów jest agencja FENO, która wygrała zarówno przetarg na koncepcję kreatywną...
Kampania reklamowa dla marki Soledum
Soledum to nowy produkt firmy farmaceutycznej Klosterfrau Healthcare Group.Agencja FENO współpracuje z Klosterfrau Healthcare Group od kwietnia 2020 w zakresie kreacji oraz zakupu mediów.