Złoto dla innogy Polska

Z przyjemnością informujemy, że nasz Klient innogy Polska otrzymał nagrodę główną oraz wyróżnienie w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Oba nagrodzone projekty powstały przy współpracy z agencją Feno.
Start kampanii RICOLA dla kilku rynków europejskich!

 
Najprostsza miara efektywności.

Nie uwag temu co ludzie mówią o Twojej marce. Zmierz, co naprawdę robią.
Matryca kreatywnej efektywności

Trzeci odcinek kursu '100 dni efektywności' już dostępny do pobrania!
Mały budżet, duży problem.

Do pobrania drugi odcinek kursu "100 dni efektywności".
Marcin Wojtulewicz nowym dyrektorem kreatywnym

Od stycznia 2021 do zespołu Feno dołącza Marcin Wojtulewicz na stanowisku Dyrektora Kreatywnego.
Nowa platforma komunikacyjna dla RICOLA

Feno wygrało europejski przetarg na realizację długofalowej strategii komunikacji 'TASTE' dla marki Ricola.
Nowości 2021

Z nowym rokiem awansowali...
Życzymy Wam rozpieszczania...

Z radością żegnamy niezmiernie trudny 2020, który postawił nas wobec całkowicie nowych wyzwań, nowego rytmu pracy i reguł dnia codziennego. Przysłowie "Obyś żył w ciekawych czasach" każdego z nas po raz kolejny zaskoczyło i skonfrontowało z nowym wymiarem doświadczeń.