Agencja FENO dla marki Danfoss

FENO wygrało przetarg na obsługę komunikacyjną marki Danfoss.
Wygrany przetarg na obsługę marki HARIBO

Od początku 2022 roku mark Haribo powierzyła agencji Feno obsługę w mediach społecznościowych.
OMD i Feno dla drukarek Brother

Wygrany przetarg na kampanię wizerunkową.
FENO dla BIK i BIG

FENO wygrało przetarg na obsługę Biura Informacji Kredytowej oraz Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor w zakresie mediów społecznościowych.
Feno - Efektywność Roku 2021

Zaczynamy rok 2022 z wyróżnieniem wspaniale podsumowującym nasze działania w 2021 roku.
Złoto dla innogy Polska

Z przyjemnością informujemy, że nasz Klient innogy Polska otrzymał nagrodę główną oraz wyróżnienie w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Oba nagrodzone projekty powstały przy współpracy z agencją Feno.
Start kampanii RICOLA dla kilku rynków europejskich!

 
Najprostsza miara efektywności.

Nie uwag temu co ludzie mówią o Twojej marce. Zmierz, co naprawdę robią.
Matryca kreatywnej efektywności

Trzeci odcinek kursu '100 dni efektywności' już dostępny do pobrania!
Feno dla piwa Cornelius

Wygrany przetarg na obsługę marki z portfolio DrinkID.
Agencja FENO dla marki Danfoss

FENO wygrało przetarg na obsługę komunikacyjną marki Danfoss.
Wygrany przetarg na obsługę marki HARIBO

Od początku 2022 roku mark Haribo powierzyła agencji Feno obsługę w mediach społecznościowych.
OMD i Feno dla drukarek Brother

Wygrany przetarg na kampanię wizerunkową.
FENO dla BIK i BIG

FENO wygrało przetarg na obsługę Biura Informacji Kredytowej oraz Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor w zakresie mediów społecznościowych.
Feno - Efektywność Roku 2021

Zaczynamy rok 2022 z wyróżnieniem wspaniale podsumowującym nasze działania w 2021 roku.
Złoto dla innogy Polska

Z przyjemnością informujemy, że nasz Klient innogy Polska otrzymał nagrodę główną oraz wyróżnienie w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Oba nagrodzone projekty powstały przy współpracy z agencją Feno.
Start kampanii RICOLA dla kilku rynków europejskich!

 
Najprostsza miara efektywności.

Nie uwag temu co ludzie mówią o Twojej marce. Zmierz, co naprawdę robią.
Matryca kreatywnej efektywności

Trzeci odcinek kursu '100 dni efektywności' już dostępny do pobrania!
1
2