Agencja Feno rozpoczęła współpracę z firmą FORMADE, właścicielem działającej na rynku polskim marki Fabryka Form.
FORMADE jest wiodącym sprzedawcą w kategorii Premium Home Decor w Polsce, który sukcesywnie rozszerza swój zasięg na rynki zagraniczne. Jednym z głównych zadań agencji było przygotowanie nowej strategii komunikacji marki, która będzie skutecznie działała zarówno na rynku Polskim, jak i na rynkach zagranicznych. FORMADE jest obecna na większości rynków Europy Środkowo-Wschodniej i planuje dalszą ekspansję w najbliższych latach.
„Istotnym elementem we współpracy z Feno było stworzenie spójnej koncepcji strategicznej dla naszych działań w kraju i za granicą. Z jednej strony chcieliśmy być w zgodzie z naszym dotychczasowym DNA, a z drugiej potrzebowaliśmy świeżego spojrzenia, które będzie odpowiedzią na nasze obecne wyzwania. Finalna koncepcja bardzo precyzyjnie spełniła nasze oczekiwania.”
Wojciech Stefańczyk, odpowiedzialny za marketing i ekspansję FORMADE.
Zakres współpracy obejmuje również przygotowanie claimu marki i szeregu materiałów graficznych, odpowiadających nowemu pozycjonowaniu. Nowe podejście zostanie wprowadzone do bieżącej komunikacji na początku 2024 roku.