Wygrany przetarg na kampanię wizerunkową.
Konsorcjum Optimum Media OMD i Feno wygrało przetarg na realizację kampanii wizerunkowej dla marki Brother. Kreacja przygotowana przez agencję Feno komunikuje niezawodność drukarek zarówno dla użytku domowego jak i dla biura. Przygotowano dwa warianty spotów sponsoringowych, które wyprodukował dom produkcyjny Flota Filmowa.
„Podjęliśmy decyzję o prowadzeniu działań promocyjnych w telewizji, ponieważ zależynam na umocnieniu pozycji marki Brother, jako sprawdzonego partneratechnologicznego. W naszej belce sponsorskiej przedstawiamy dzień z życia drukarki wwarunkach domowych oraz w biurze. Głównym jej założeniem jest zobrazowanie, żeurządzenia drukujące Brother są trwałe i co najważniejsze niezawodne, dzięki czemusprostają potrzebom wszystkich domowników oraz pracowników” – komentuje KatarzynaIdzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Kampania obejmująca telewizje oraz działania kontent marketingowe realizowana jest w okresie stycznia i lutego 2022. Zakupem kampanii tv zajmuje się dom mediowy Optimum Media OMD, zaś kampanii kontentowej Feno.
Ze strony Feno za kampanię odpowiada zespół: Marcin Wojtulewicz (dyrektor kreatywny), Łukasz Gromkowski (Senior Copywriter), Marcin Dratwicki (Art Director), Agnieszka Jędrzejczak (Client Service Director) oraz Monika Krzyżańska (Senior Account Manager).