Z przyjemnością informujemy, że nasz Klient innogy Polska otrzymał nagrodę główną oraz wyróżnienie w prestiżowym konkursie Power of Content Marketing Awards. Oba nagrodzone projekty powstały przy współpracy z agencją Feno.
Kampania z wykorzystaniem raportu "Kierunki rozwoju rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce" zdobyła główną nagrodę w kategorii #energetyka. Jury złożone z ekspertów komunikacji i marketingu oceniało przygotowanie kampanii pod kątem kontekstu rynkowego, grupy docelowej, postawionych celów, przygotowanej strategii i osiągniętych wyników. W tym samym konkursie nasz Klient otrzymał także wyróżnienie za raport "Zielone miasta i gminy. Inwestycje proekologiczne w sektorze publicznym, usługowym i mieszkaniowym." Publikacja powstała przy współpracy z agencją badań konsumenckich, ekspertami w zakresie inicjatyw podejmowanych na rzecz ochrony środowiska oraz instytucjami i przedsiębiorcami, którzy zainwestowali w rozwiązania proekologiczne.