Do pobrania drugi odcinek kursu "100 dni efektywności".
Czy budżet ma znaczenie w marketingu? Oczywiście! Marketing to inwestycja w przyszłość marki i naszej pozycji rynkowej.
A jak sobie radzić z małymi budżetami?
W ramach kursu '100 dni efektywności' prezentujemy wnioski z raportu "Small budgets make us stupid" (Cannes Lions 2020).
Widzimy trend w skracaniu długości kampanii i dzielenia budżetów na coraz mniejsze kampanie. Daje to marketerom poczucie większej kontroli nad ROAS. Czy to jednak uzasadnione z perspektywy realnej efektywności? Wyniki analizy ponad 3600 kampanii z małymi budżetami każe nam się zastanowić, co jest sprawdzoną wiedzą, a co rynkowymi mitami?
Agnieszka Stelmaszczyk. CEO@FENO
Kurs 100 dni efektywności to kompleksowy program dotyczący kluczowych aspektów efektywności w komunikacji. Co tydzień krótko, rzeczowo i na temat.
Wyćwicz z nami efektywność na wiosnę!