Trzeci odcinek kursu '100 dni efektywności' już dostępny do pobrania!
Jak zwiększyć efektywność kreacji?
W naszym cyklu "100 dni efektywności" w każdym odcinku wraca temat wagi kreatywności.
- Jak używać kreatywności i jak skalować efektywność kreacji?
- Jak przekładać wnioski z jednej kampanii do drugiej?
- Jak “onarzędziować” kreatywność w konkretny i miarodajny model efektywności?
W czasie ostatniego Cannes Lion zaproponowano model efektywności w kreacji (Creative Effectiveness Ladder). Twórcy modelu rozłożyli na części najefektywniejsze kampanie dekady i pokazali nam je jako zestaw narzędzi i czynników krytycznych dla osiągnięcia efektywności. Przedstawiamy Wam jego kluczowe złożenia.
"Nikt na początku tworzenia kampanii nikt nie ma 100% pewności, jakie progi efektywności przeskoczy. To wszystko zawsze okazuje się… post factum. Dlatego szukamy narzędzi czy sposobów oceny pomysłów, które choć w przybliżony sposób określą, czy idziemy w dobrym kierunku. Ale nie od dziś wiadomo, że z dobrym pomysłem na kreację w komunikacji marki jest jak z dobrą poezją: sam warsztat i najlepiej zdefiniowana teoria nie są jeszcze gwarantem sukcesu. Na starcie wiadomo na pewno jedno – do odważnych, pewnych siebie, konsekwentnych i nie oszczędzających na marketingu świat należy". Marcin Wojtulewicz, Dyrektor Kreatywny FENO
Kurs 100 dni efektywności to kompleksowy program dotyczący kluczowych aspektów efektywności w komunikacji. Co tydzień krótko, rzeczowo i na temat. Wyćwicz z nami efektywność na wiosnę!