Rozpoczynamy program edukacyjny poświęcony efektywności w komunikacji.
Przez 100 dni w każdym tygodniu dostarczymy Ci solidną i wysoce kaloryczną porcję wiedzy. Podsumujemy dla Ciebie najnowsze i najbardziej gorące raporty i badania, które wnoszą coś nowego do naszego myślenia o efektywności. Nie zabraknie konkretnych wniosków i rekomendacji w kluczowych obszarach komunikacji. Krótko i treściwie przedstawimy to, co uważamy za najważniejsze w temacie efektywności.
To 100 dni, które wzmocni twoją marketingową postawę i przygotuje Cię na nowe wyzwania!
Dziś publikujemy pierwszy odcinek, poświęcony podsumowaniu absolutnego MUST-READ marketingowego elementarza - raportów i książek: The Long and the Short of it, Media in Focus i Effectiveness in Context, Smart Marketing.
Pobierz odcinek 1: '10 przykazań efektywnego marketera'
Jeśli nie wysłaliśmy Ci zaproszenia do Programu 100 dni efektywności - skontaktuj się z agnieszka.stelmaszczyk [@] feno.pl