Agencja Feno wygrała przetarg na obsługę nowego produktu Klosterfrau Healthcare Group.
Femannose® N to innowacyjny produkt- wyrób medyczny na zapalenie dróg moczowych wprowadzany na rynek polski przez firmę Klosterfrau Healthcare Group. Kampania reklamowa rusza na początku sierpnia w kanałach digitalowych. Nowy produkt pozwala na szybką i efektywną walkę z pierwszymi objawami zapalenia pęcherza lub w profilaktyce przy nawracających się zakażeniach dzięki zastosowaniu naturalnej substancji czynnej D-Mannose.
Feno wygrało przetarg na obsługę marki i realizuje kampanię zarówno w obszarze kreacji, jak i planowania mediów digital. Kampania będzie obejmowała formaty video, social media, formaty display oraz landing page kampanii. Zaproponowano ciekawe rozwiązania content marketingowe pozwalające na przedstawienie benefitów produktu oraz edukację odbiorców w zakresie świadomych wyborów konsumenckich.
Zespół odpowiedzialny za komunikację i strategię kampanii to Tomasz Sowa (Media Director), Paweł Sitnicki (Strateg) oraz Krzysztof Jagieło (Art Director) oraz Joanna Kmiecicka (Account Manager).
Kontakt:
Agnieszka Stelmaszczyk
m: agnieszka.stelmaszczyk@feno.pl
t: 519 134 800