W czerwcu 2021 zostały wyemitowane pierwsze materiały z kampanii, którą FENO zrealizowało dla marki RICOLA. Kampania jest wynikiem wygranego przez nas przetargu, w którym brały również udział agencje z Niemiec i Skandynawii. Przetarg obejmował opracowanie strategii tej kampanii, koncept kreatywny, a także produkcję spotów video i materiałów graficznych do kanałów digitalowych i mediów społecznościowych. FENO nadzorowało produkcję wszystkich materiałów do kampanii na rynek polski, niemiecki, austriacki, węgierski, norweski i słoweński.
Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada zespół: Paweł Sitnicki (strategia) Marcin Wojtulewicz (dyrektor kreatywny), Łukasz Gromkowski (senior copywriter), Marcin Dratwicki (art director), Monika Krzyżańska (senior account manager). Za zakup mediów do kampanii odpowiada Havas Media.
Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada zespół: Paweł Sitnicki (strategia) Marcin Wojtulewicz (dyrektor kreatywny), Łukasz Gromkowski (senior copywriter), Marcin Dratwicki (art director), Monika Krzyżańska (senior account manager). Za zakup mediów do kampanii odpowiada Havas Media.