Feno odpowiada za obsługę i kreację wiosennej promocji marki Goodyear.
Akcja promocyjna połączona jest z konkursem za zakup kompletu opon letnich lub całorocznych Goodyear. Agencja odpowiada za kreację oraz obsługę konkursową z weryfikacją zakupu. Komunikacja promocyjna prowadzona jest pod hasłem: Gotowi na Motorsport! i związana jest z powrotem marki do sponsorowania sportów motorowych.
Promocja trwa od 22.03 do 31.05 (lub do wyczerpania nagród). Do rozdania jest 2500 zestawów Lego jako nagrody gwarantowane oraz 5 zestawów specjalnych dla osób, które wezmą w konkursie. Komunikacja akcji obejmuje kampanię digital, social media oraz materiały promocyjne dla sieci handlowej. Na potrzeby akcji stworzono dedykowany landing page z formularzem rejestracyjnym.
Feno współpracuje z marką Goodyear od 2015 roku. Kampanię realizuje zespół: Monika Krzyżańska (Senior Account Manager), Łukasz Gromkowski (Senior Copywriter), Marcin Dratwicki (Art Director), Natalia Wrona (Senior Graphic Designer), a za bieżącą obsługę akcji promocyjnej odpowiada Piotr Sadowski (Account Executive).