Nie uwag temu co ludzie mówią o Twojej marce. Zmierz, co naprawdę robią.
„Ludzie nie myślą o tym co czują, nie mówią o tym co myślą i nie robią tego co mówią”
David Ogilvy
Mierzenie i prognozowanie efektywności działań marketingowych nie jest łatwe. A może ...jest?!? Deklaratywny We współczesnym świecie, zanim coś kupimy, zrobimy, albo nawet... pomyślimy - sprawdzamy w Google.
Prezentujemy Wam podejście omawiane na ostatnim EffWeek, które wykorzystuje 'Share of Search' jako prostą, dostępną od ręki (prawie), prognostyczną miarę efektywności przekładającą się wprost na zmiany udziałów rynkowych.
Zobacz, jak to działa! Pobierz 5ty odcinek kursu.
Kurs "100 dni efektywności" to kompleksowy program dotyczący kluczowych aspektów efektywności w komunikacji. Co tydzień krótko, rzeczowo i na temat. Wyćwicz z nami efektywność na wiosnę!