Od stycznia 2021 do zespołu Feno dołącza Marcin Wojtulewicz na stanowisku Dyrektora Kreatywnego.
Marcin Wojtulewicz ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracował jako copywriter w dużych agencjach sieciowych, jak i polskich agencjach kreatywnych, m. in. w Young & Rubicam Poland (później Upstairs Young & Rubicam) i Red 8 Communication Group. W ciągu ostatnich 10 lat pełnił stanowisko dyrektora kreatywnego w agencjach Hypermedia/Isobar, Wunderman Poland i San Markos.
Jest autorem kampanii nagrodzonych w konkursach reklamowych Kreatura, Złote Orły i Effie. Szybciej byłoby wymienić branże, dla których nie pracował, ale warto wspomnieć o takich markach i marketerach, jak Citibank, Ford, Danone, Idea Pop, Castorama, Totalizator Sportowy, Pizza Hut, Nokia, Microsoft, Enel-Med, Vision Express, Fundacja Zwierzęca Polana, Euronet czy Rossmann. Marcin ma na koncie także własne projekty filmowe, m. in. serię filmów dokumentalnych o tradycjach na Podhalu, zrealizowanych na zlecenie Muzeum Tatrzańskiego.
Prywatnie mąż najlepszej designerki na świecie, tata najmądrzejszej córki na świecie i pokorny sługa wiekowego kota Roara.