Ruszyła kampania reklamowa serwisów gratka.pl i morizon.pl. Celem działań jest zwiększenie świadomości oraz zwiększenie ruchu. Partnerem obydwu marek w zakresie kreacji reklamowej oraz zakupu mediów jest agencja FENO, która wygrała zarówno przetarg na koncepcję kreatywną jak i przetarg na media. Kampania obejmuje działania w telewizji oraz digitalu.
Zobacz przygotowane kreacje: Gratka | Morizon.
Zespół odpowiedzialny za komunikację i strategię kampanii to Tomasz Sowa (Media Director), Paweł Sitnicki (Strateg), Krzysztof Jagieło (Art Director) oraz Agnieszka Jędrzejczak (Account Director).
Zobacz przygotowane kreacje: Gratka | Morizon.
Zespół odpowiedzialny za komunikację i strategię kampanii to Tomasz Sowa (Media Director), Paweł Sitnicki (Strateg), Krzysztof Jagieło (Art Director) oraz Agnieszka Jędrzejczak (Account Director).
Porozmawiaj z nami!
Agnieszka Stelmaszczyk
e-mail: agnieszka.stelmaszczyk@feno.pl
tel.: +48 519 134 800